Blondie…

Användare Blondie i huset på drottningens gata är nu aktiverad. Vad menas med det? Jo, mitt internet fungerar! Det var dock inte jag som kom på användarnamnet utan det gjorde J som hjälpte mig med installationen. Haha tack för den!:P Andra namn i huset är korven, slappen osv, passade tydligen bra in med en Blondie då.

Klockan är mycket. Blondie är riktigt trött. Så istället för att njuta av min återfunna frihet, kommer jag hoppa i säng. Imorgon blir det ett riktigt inlägg med bilder… inte en dag för tidigt!

Kommentera

