Turhinken…

Jag och mina vänner pratar ofta om turhinken. Att när den tagit slut, då händer det bara jobbiga och tunga saker… men sakta men säkert fylls den på igen och man har det bra och är glad igen. Jag insåg igår att min turhink måste tagit slut. Försov mig, osams med katt, dåligt humör… och när jag lagade mat på kvällen hände detta:

Ägg på golvet. Alltid lika kul. Elsa gillade grejen och smakade såklart… Suck. Sen att gå isäng osams är inte heller nån bra idé. Hoppas verkligen att den här dagen blir bättre och att min turhink håller på att fyllas på.

Kommentera

