Klockan är 3 och jag kom nyss hem…

Fina Sara hade sitt b-day-party i afton. Hon hade bjudit så många hon kunde komma på för hon trodde ingen skulle kunna komma. Vad hände? Jo i stort sett alla kom. Det var med andra ord packat i Saras 2:a. Men trevligt hade vi… tills grannarna kom och knackade på och bad oss sänka volymen, tack för den. Vidare gick vi till en vän till en vän (?) och festen fortsatte. Då jag ska upp senare idag, rättare sagt kl 10.00, för att städa med bostadsrättsföreningen kände jag att det var dags att krypa hemåt.. och här sitter jag nu. Vilken fin liten berättelse va? haha mycket stolt över mig själv. Nedan kommer pics från dagen.

Kommentera

