Löv och sova i soffan…

Jag var så trött när jag gick upp. Och även fast det inte är ett uttalat tvång på att städa, så känner man ändå själv att man måste. För jag skulle inte jobba eller liknande, som hade varit en bättre ursäkt än att ”jag var uppe alldeles för sent igår”… Haha.

Vaknade nyss upp efter att ha sovit nån timme i soffan tillsammans med Elsa. Det var skönt, men jag blir sur på mig själv för jag har en hel lista på vad jag ville hinna göra idag.. och J frågade nyss om jag ville grilla. Och det vill jag ju, för det är söndag och snart är det jobbvecka igen och då är det inte lika lätt att grilla för kvällarna blir för sena. Ja.. ni ser mitt dilemma. Vi får se vad jag beslutar mig för.

På Saras fest igår berättade förresten Zebastian att han anser att vissa av mina inlägg är totalt meningslösa? Men kunde inte säga vilka. Nu behöver jag hjälp med att lista ut vilka han menar.. kom igen, tyck till!

Stod i mitt hörn och krattade… långsamt.

Elsa har världens snyggaste sovstil, med huvet upp å ner.

Så fint väder utomhus!!

Haha sovstilen igen, denna gång hade hon tagit min hand…
Kommentera

