Uppdatering mätning…

Ikväll mätte jag mig för första gången sen 21 mars när jag började min resa. Har verkligen dragit ut på mätningen eftersom jag inte alls visste vad den skulle visa. Men, mina damer och herrar, nu är det gjort och jag kan dela med mig av resultatet. Jag har verkligen förlorat centimeter över hela kroppen och det var en sån sjukt härlig känsla att även se det på måttbandet. (även fast det var himla svårt att veta VAR jag hade satt måttbandet första gången.. haha)

Okej.. nu kommer det…

Sammanlagt har det försvunnit 19,5 centimeter, det är ju typ 2 decimeter!!!High five på den! Mest har det försvunnit runt midja och höfter, men även armar och lår har minskat. Woho, vilken lättnad. Klart jag fortsätter… nu kör vi!

Kommentera

