Ice Cream och Dagens sanning

Fram till v 35 när jag har semester igen är tanken att jag ska vara jätteduktig med kost och även motion. Allt detta för att jag ska komma närmare mitt mål.

Förra gången jag började med ”beach 2011”-grejen var det godiset jag saknade som tusan. Jag drömde t o m om godis. Denna gång är det istället glass som förföljer mig. All sorts glass, kulglass, mjukglass, gb-glass osv… DET GÖR MIG GALEN!

Till mellis idag blir det dock färska hallon med grädde, och det är inte illa det heller. ÄLSKAR färska hallon, mycket MYCKET mer än jordgubbar som faktiskt oftast är rätt sura. Dagens sanning hade ni där.

Kommentera

