torsdag.. snart fredag…

.. och snart semester! Jag längtar så fruktansvärt.

Kollegor och vänner frågar om jag ska göra något speciellt under veckan, men nej, det ska jag ju inte. Jag ska bara vara ledig, inte göra något förutom att ta en sovmornar, äta god frukost i lugn och ro framför tvn. Kunna träna på dagen istället för kvällen. Träffa syskonbarn och mammalediga vänninor. Så ja, dagarna kommer vara fyllda med en massa mys…

Så egentligen ska jag ju göra något speciellt: jag ska njuta av livet.

Kommentera

