God Fortsättning…

Gott Nytt År mina vänner och välkomna till 2012. Hur har helgen varit?

Min helg har varit riktigt bra! Trevligt sällskap, god mat, många fyrverkerier och en massa pussar vid tolvslaget. Somnade skönt i soffan vid 3 på natten medan pojkvän och hans kompis kollade på scarface. Ha ha.

Hur är det med löften och sånt, har ni lovat saker för det nya året? För min del har jag bestämt några mål jag ska uppfylla. Målen håller jag för mig själv, men de har med mig själv att göra. Saker jag vill förändra och jobba med! :)

Kommentera

