Holly & Whyte

I slutet av mars lanserade Lindex en ny kollektion som kallas ”holly & white”. Stilen är modern preppy och ansiktet utåt är ingen mindre än Gwyneth Paltrow. Jag var inne i butiken i lördags för att fingra på plaggen och jag gillade nästan allt!! Ett par mörkblå chinos fick följa med hem, men det är fler saker jag funderar på att köpa. Det finns cardigans, toppar, kavajer, skjortor.. you name it. På hemsidan börjar många av sakerna ta slut, men fördelen med att bo i en mindre stad är att sakerna finns kvar lite längre, så det gäller att passa på! Nedan ser ni fler av plaggen jag gärna skulle ta med hem… (se hela kollektionen här)
4 thoughts on “Holly & Whyte

  1. kreuzergabre

    shortsen är jag supersugen på…Jag är lite för kär i alla kläder. Hur får vi lättast in lite pengar så vi kan shoppa lite kläder????

    Svara
  2. Sanna

    Hej Sofia! Har inte läst din blogg på jättelänge eftersom jag varit bortrest. Men nu läser jag och dricker kaffe och sitter i de prickiga shortsen från den här kollektionen. Jag älskar dem, blir fint till bruna ben i sommar. Hoppas du mår bra! Kram från Sanna

    Svara

Kommentera

