Ett sanningens ord

Nu ska jag vara ärlig. Ibland känner jag att jag spyr på mig själv. Inte bokstavligt talat såklart, men ni fattar. Ofta skriver jag att jag ”vill ha det” eller ”önskar mig det”… bara saker hit och dit. Jag är en pryl-junkie, gillar fina saker och skulle gärna ha en massa pengar så jag kunde köpa vad som helst. Till både mig och mina nära och kära.

Min poäng med det här inlägget är att visa att jag vet om det. Jag vet om att jag är ytlig och slösar en massa energi och drömmar på ytliga ting.

Jag kommer så klart fortsätta att vara samma person, samma person som gillar saker och vill ha det fint runt omkring sig. Som blir glad av att få en fin present eller så. Så mina inlägg om prylar kommer fortsätta, men ta dem för vad dom är… inlägg… inte verkligheten.

5 thoughts on “Ett sanningens ord

  1. kreuzergabre

    Vad är det jag hör? Vaddå ytlig? Du har bara väldigt mycket kärlek. Och kärlek är aldrig ytlig. Kärlek ska spridas vettu. Så är det bara.

    Svara
      1. kreuzergabre

        Ja men självklart…. Men vem älskar saker? De behöver också kärlek. Jag visar mina fynd mycket kärlek. De förtjänar och behöver det.

Kommentera

