tillbaka till vardagen

Igår kväll var det dags att ställa klockan lite extra tidigt igen. När den ringde imorse trodde jag att det var ett skämt, jag hade ju knappt hunnit somna. Både jag och Johan hade legat och vridit och vänt på oss hela natten, så det var två zombies som gick runt i huset imorse.

Väl på jobbet så öppnar jag systemen och inser att nu är semestern över även där, det finns hur mycket som helst att göra. Men det är bra såklart, för då går dagarna snabbare! :)

Igår började jag och Johan inse att det är dags att ta tag i projekt nr 2 med huset: övervåningen. Men innan vi kan börja måla och hålla på, så måste förrådet rensas så alla saker får plats där. Usch, jag får ont i magen bara jag tänker på att sätta igång med renovering igen, jag har ännu inte glömt hur jobbigt det var. Tur att denna etapp inte kommer vara lika jobbig, nu är det ju ”endast” måla tak, lägga in golv och fixa väggar. Ha ha ha, nu vet ni vad vi kommer pyssla med på fritiden ett tag framöver! ;)

Kommentera

