the day after

Dagen efter besöket hos frisören, hennes plattning sitter fortfarande kvar. Jag är supernöjd, det blev precis som jag planerat! Känns inte som att det saknas jättemycket på längden heller, utan det fräschades mest till och uppklippningarna fixades också!

Men hörrni, alltså, jag känner mig alltid superduperful i frisörspeglar!! Är det bara jag?? Vad har dom för belysning och speglar egentligen, som gör att man ser trött, blek och liksom… pluffsig ut?? Usch!
20130201-100103.jpg

2 thoughts on “the day after

  1. Sanna

    Supersnyggt Sofia! Jag känner mig också asful! Ringarna under ögonen och fjunen på överläppen syns tio ggr mer :/ men men, man blir fin iaf! Kram

    Svara

Kommentera

