en ”dagens” var det här

Slog mitt eget rekord från igår, och stämplade in 06,29 på jobbet idag! Därför vågade jag ta lite bilder i spegeln eftersom det var helt tomt på folk. Annars känns det ju sisådär att stå där i hallen och ta kort på sig själv…

Annars då? Tisdag idag och jag hoppas vi kan hämta hem bilen från Västerås ikväll, man känner sig ju en aning isolerad utan bil måste jag säga. Får vi hem den kanske jag kan ta det där träningspasset ändå ikväll. Vore skönt, för det kliar faktiskt lite i kroppen! Om vi inte får hem den, så får jag snällt stanna hemma. Men där finns det ju också saker att pyssla med, så helt utan sysslor är jag ju inte. ;)
20130205-070609.jpg

One thought on “en ”dagens” var det här

Kommentera

