att ha ett moln i taket

När jag skulle välja en taklampa till sovrummet visste jag inte riktigt hur jag skulle få till det. Det är lågt i tak så en hängande lampa skulle inte fungera och de plafonder jag hittills sett hade inte direkt imponerat på mig.

Sen hände det: Jag fick nys om en lampa i silke och jag tänkte att den skulle passa perfekt.
Efter det dög ingen annan.

Länge var den slut på lagret hos de flesta lampbutiker, men tillslut fick jag tag på en:
plafonden Anna från Watt & Weke.

20140725-080808-29288710.jpg

Personligen tycker jag att det känns som ett litet moln som sitter där i taket, och den ger det mildaste fina sken man kan tänka sig.

Kommentera

