att ha fastnat på en bild

Under bloggeventet jag var på missade jag nästan helt att ta bilder, så proffsig bloggerska är jag. hehe.
Var inte heller särskilt social med övriga besökare (blev lite blyg helt enkelt), så att fastna på någon bild trodde jag inte att jag skulle göra.
Men se det gjorde jag tydligen, hittade precis en rackare inne hos Gott för Själen.
Titta!UH07341Kanske lite svårt att hitta mig och Michelle?
Bjuder på en inzoomad version ;)
(Någon kanske ser vem vi satt bredvid? Ingen mindre än Emma från Att Vara Någons Fru!)
UH07341+

2 thoughts on “att ha fastnat på en bild

  1. jamtlandshanna

    Och jag är med där också. Närmast i den inzoomade bilden med hästsvans och svart tröja (som visserligen knappt syns)…blundar jag? ;)

    Svara

Kommentera

